立即打开
从智能奶嘴到火箭滑板鞋:今年CES最开脑洞的电子产品

从智能奶嘴到火箭滑板鞋:今年CES最开脑洞的电子产品

Chris Morris 2015年01月12日
在CES消费电子展上,相较于万众瞩目的高科技产品,一些令人捧腹的小物件其实更受观众欢迎。科技公司推出的古怪玩意绝对让你大开眼界,其中既有智能腰带、联网牙刷、智能奶嘴,也有能够帮助你瞬间消失的火箭滑板鞋。

    6. 火箭滑板鞋

    你家孩子的滑板鞋再闪亮,也没有这玩意高大上。Rocketskates的独特之处在于它在每只滑板鞋上都安装了一个马达,可以让你达到每小时10英里(约16公里)的速度。把它安装在你现有的鞋子上,你也可以每小时滑行10英里,另外你还能用手机记录你的滑行路线。当然,穿着它们走来走去可能会略显尴尬,不过如果有哪个坏家伙突然出现在你面前,想给你难堪的话,你可以在一溜烟工夫,消失得无影无踪。

    6. Rocketskates

    Your kid's heelies have nothing on these. Rocketskates are equipped with a pair of motors on each skate, letting you reach speeds of 10 miles per hour. Strap 'em onto your existing footwear and your can zip as far as 10 miles, keeping track of your route through your smartphone (of course). Yeah, you'll look all kinds of awkward when you're walking around in 'em, but if someone gives you a hard time, you can quickly zoom away.

  • 热读文章
  • 热门视频
活动
扫码打开财富Plus App